En av de märkligare sakerna...

Kom på detta när jag låg i sängen för att ladda inför nattarbetet.
Det var för några dagar sen och jag och min dotter hade vart ute och grejat så när vi kom hem var båda kissnödiga. Så vi kombokissade. Hon på pottan och jag på taoletten (av bekvämlighetskäl) 
Eftersom vi vart ute  och det är höst så var jag lite snorig så jag snyter mig och kastar pappret i toaletten sen tar jag resten av pappret och torkar mig. Då hör jag en MYCKET upprörd 2½-åring som säger:
"-Mamma du får ju snor i musen"
Jag försökte förklara för henne att jag hade tagit ett nytt papper när jag skulle torka mig men det gick den lilla förbi. Så hon tillägger "det är äckligt med snor i musen mamma"
Jag ger upp.
Så någon dag senare när hon är på toaletten säger hon när jag ska torka henne "jag vill inte ha snor i musen som du har mamma"
Min enda tanke var "vad ska fröknarna på dagis tro om hon tar upp detta med dem??"

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha ha ja ja de får nog höra det mest roliga sakerna på dagis

2009-11-27 @ 18:12:11
URL: http://mammaosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0