Nu ska jag för er berätta....

Det är många som tittar på mig nu....det brukar vara folk som tittar men jag har dragit den slutsatsen att det beror på att man kanske påminner om en kändis. Nu menar jag kanske inte nån superkändis utan snarare kakmonstret eller någon figur från "the muppet show"
Men nu tittar de inte mig i ansiktet utan i bukområdet och jag vet att ni är några som misstänkt  att det är bulle i ugnen och detta stämmer ganska bra.
Jag har inte sagt något för jag ville att min sambo sen 4 år tillbaka skulle få veta först och jag ville inte säga något till honom innan jag var säker på att det var han som var far till barnet!

Jag har räknat lite på det och det kommer ej att bli en jungrufödsel utan han är mannen bakom skottsalvan!

Så gott folk nu blir vi fler och fler i familjen. Grattis till oss!

Men för att ta upp något annat lite mer allmän nyttigt så tänker även jag ge mig in i vaccinträsket och tjafsa om dess fördelar och nackdelar.
Jag tycker att ni är fantstiska alla ni som vaccinerat er och jag tackar er för att ni hjälper alla era medmänniskor att slippa insjukna och hamna i koma eller dö.
Det är en fin insats för det svenska folkhemmet och detta gör att jag kan sålla mig till skaran som skiter i att ta vaccinet för att jag är en egotrippad fan som bara tänker på mig själv.
Tack

Då kan vi även ta en liten magisk avslutning.
Jag satt i mitt kök och tänkte att jag vill ha lite mer spänning i min vardag och som de säger på reklamen "plötsligt så hände det" Det kom en man i min trädgård och han är stiligt klädd i svart.
Jag inser att detta är ett tecken och klart att Gud vill ge en lagomtjock tjej i sina bästa år lite spänning i vardagen så mannen i svart klättrar upp för stegen, tittar in på mig och vinkar innan han försvinner upp på taket
De ni!
Att ha en främmande man på sitt tak en vanlig torsdag när snön faller är lite magiskt!


Kommentarer
Postat av: Carina Laurila

Vad roligt Rebecka! Grattis till er! (men Ingrid kommer bryta ihop ;) )

2009-11-12 @ 13:05:34
Postat av: Tanja

Grattis!!! :)

När är det dags?

2009-11-12 @ 13:14:46
URL: http://simzalaboom.blogspot.com
Postat av: Carin Grahn

Många grattis kramar från mig och lycka till.

2009-11-12 @ 17:18:03
Postat av: Carin Grahn

Många grattis kramar från mig och lycka till.

2009-11-12 @ 17:19:57
Postat av: Carin Grahn

Många Grattis kramar och lycka till.

2009-11-12 @ 17:21:50
Postat av: mammaosa

Grattis till blivande tillökningen :-)

2009-11-12 @ 21:26:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0