Läs ni

Jag har tydligen en del läsare och min ovisshet om vilka ni är gör att jag begränsar mig lite. Jag kan inte med att skriva vad som helst.
Hade vart fint om ni bara lämnar en liten kommentar om vilka ni är!

Idag fick min lilla pöjk sitt vaccin och han fick ont. När man kombinerar detta med att han inte sov något vidare idag så får man en liten kille som skriker och gnölar. I början bär man runt och klappar ömt men när det gått 2 timmar timmar och han fortfarande skriker trots att man gjort allt man kan...då är mitt tålamod som bortblåst och jag vill skrika,... "Du får allt jag har, vad i helvete mer kan man begära. <Ge upp innan jag dammar dig in i väggen"
Nu är jag en sansad människa så jag fyller upp pojken och lägger mig med min ipod och klappar honom i häcken till tonerna av Ramstein.
Efteråt sänder jag en tanke till alla er som har det så här ofta, ni kan få min karl. Han är jätteduktig på att vara lugn trots hysteriska bebisar (o flickvänner)

Nu sitter jag och dricker tequila-drink...haha det trodde ni inte va!
Jag tog en och tänkte att det skulle sitta fint men jag vet inte om kroppen fyllna till för jag började svettas som en gris och blev trött, sicken partytjej

Jag har gett mig på att renovera lekstugan och byta ut dåliga plankor och alla kant-tjofräs! Jag var grym när jag mätte ut och sågade MEN sen skulle jag sätta dit dem och insåg att jag eller sågen är jävligt skev. Så jag finlira lite sen kör jag med min specialite...spackel!
Sen sågade jag till nytt golv så imorgon ska jag riva bort det gamla och sen kommer tösen ha en tip-topp lekstuga...eller ingen alls!

Kommentarer
Postat av: Carina Laurila

Jag brukar läsa, och för min del behöver du inte begränsa dig :). Ju mindre begränsningar ju godare skratt!

2010-08-24 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0