motionera

Ja min tanke var att jag skulle börja gå ut och gå för att bli av med allt som skakar när man går
Men sen kom problemet. Alla mina byxor sitter så tajt att det är fysiskt omöjligt att dra upp dem och när man går så åker de ner iaf 2 cm och det är 2 cm mellan oki och redig ass-crack.
Jag är alltså för fet för att motionera...snacka om problem.
Men jag har löst det med att köpa hem glass och choklad idag....haha för då kommer jag till slut vara så fet att hemtjänsten får komma hit och rulla runt mig i rullstol. För kan man inte tvätta sig i vecken så får man till slut en personlig assistent har jag hört.
Så från och med imorgon tar vi nya tag och om ni ser mig på stan i ett par jeans så behöver ni inte hälsa. Jag kommer inte i mina jeans så ni misstar mig med någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0