om man bara fick....

Om man bara fick äta upp allt i hela världen.
Jag kan bli  väldigt avundsjuk på alla gravida som mår illa eller har svårt med lukter. Personligen har jag det motsatta problemet. Känner jag lukten av bränt gummi får jag funderingar på hur det skulle smaka med en gummianka.
Jag tycker att allt smakar fantastiskt och om jag kollar på ett matprogram låter jag som ett en fanatisk hejarklack "JAAA"........När någonting är klart att tas ut ur ugnen så hör jag mig själv vråla "där satt den jäveln"

Jag har helt enkelt fått dille på mat...men sanningen att säga så smakar det sällan så gott som man tror. Det enda som verkligen får håren på tårna att resa sig är chiliglass.
Det är så sjukt gott att jag skulle kunna kränga huset bara för att fylla en pool med chiliglass och sen flyta runt på en gummimadrass och njuta....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0