nyvaken och känner sig lite tom

Har jobbat natten som var så när jag sov åkte resten av familjen på kalas.
När jag vaknade var det så tyst i huset så jag tassade upp och åt nybakade ciabattabröd och njöt av en stillsam start på dagen. Nu när frukosten är avdukad och jag kommit i mina kläder så vill jag bara öppna ytterdörren och skrika "koom hem nu familjen"
Konstigt att dessa två personer betyder så mycket för mig. Den ena gör tvärtemot vad jag säger och tittar under luggen med en missnöjd min och den andra tittar på mig frågande och undrar säkert hur jag funkar egentligen. Men det är dessa två som gör mitt liv roligt att leva, som gör att man vill gå upp på morgonen.

Nu ska jag storstäda eller jag ska försöka få det se ut som jag har på börjat en storstädning och hoppas att resten av familjen kommer in lagom till finalen.

Simma lugnt ni raggare, dårar och folk med för mycket tid som faktiskt läser denna blogg

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va gulligt du beskrev mej när jag tittar under lugg på dej och tycker att du är bland det konstigaste Gud har uppfunnit, du o Herman Hedning.

För det var väl mej du menade som en av de mest betydelsefulla personerna i ditt liv??!

2009-12-02 @ 04:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0