Jag är en dålig människa

Igår kväll hade jag gjort en fantastisk god wook som jag satt och smaskade på. Men jag blev inte nöjd, någonting var fel, fruktansvärt fel.
Sen kom det krypandes som ett lurvigt monster, illamåendet!
Jag mådde så illa att jag inte visste hur jag skulle bära mig åt.
Min bästa lösning på alla kroppsliga problem är att gå in på toaletten och försöka skita. Så jag hasa ner brallorna på mina nu svettiga lår och när jag tar i för kung och fosterland inser jag att jag helt felbedömt situationen.
Jag måste spy!

Så när jag hulkat ur mig allt så känner jag mig lite bättre och det var ju bra eftersom jag sen fick spy otaliga gånger under nattens lopp.

Idag kom jag på varför jag mådde så illa. Det var inte kycklingen. Det var min väns lilla magbakterie till son som smittat mig.
Jag blev mycket uppretad på denna lilla kerub så jag ringde hans mor och bad henne lämna av honom hos mig!
"varför då? Är det jobbigt att vara barnledig?"

"Nej kom hit med honom så jag kan skita honom i halsen.!"

När vi la på insåg jag att jag är en dålig människa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nääärå, du är ingen dålig människa. Tvärtom, tycker jag att du är väldigt omtänksam. Skiter du ungen i halsen kan han svälja utan att behöva tugga... ;D

2009-10-26 @ 18:01:35
URL: http://simzalaboom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det där menade du inte!!!! Eller?????

2009-11-20 @ 02:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0