Träningstips

Som alla vet är min karl lång och smal och jag är det inte!
Så en dag kommer han ut från duschen och ställer sig och drar i det stackarn magskinnet och kommenterar detta med att "titta jag börjar få gubbmage"
Först ville jag skratta åt honom sen tittade jag ner på min egen mage och insåg att jag nog var född med en mage som borde sitta på en gubbe och då menar jag inte vilken gubbe som helst utan självaste tomtefar.
Jag tittar på honom och frågar vad han tänker göra åt det då? Jo sanna mina ord han hade nog tänkt sig att träna bort magen. Då tittade jag åter på hans mage och fräste att han kan nog börja med att släppa en fis. Då är nog magen borta sen!

Kan berätta något som min dotter sa
"-Mamma du är fin!
"-Tack så mycket hjärtat"
"-Men jag älskar inte dig längre"
Förvånat så svarar jag "Varför inte då?"
"För att jag älskar min mormor och morfar"
Jag ler lite och säger att det är bra att hon älskar dem men att man kan älska flera samtidigt!
"Jag vet det mamma, men jag gör INTE det"

Nu ska jag borsta mina tänder för jag har ätit fiskbullar och det luktar ju inte gott ur kakhålet direkt.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag säger detta med kärlek. din blogg e fan det osexigaste som finns.

tur att jag känner dig...

2009-10-27 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0