En vecka med blandade känslor

Jag ska jobba inatt....känns som att detta får bli det sista passet då jag tänkte att ungen ska titta ut snart.
Sen på onsdag ska jag äntligen fixa mitt hår....jag frågade Pernilla vad hon tyckte att jag skulle ha för frisyr och hon röstade på en mohak-frippa....jag antar att min anatomiska uppenbarelse just nu påminner om Roger Pontares. Med tanke på hur enorm jag är så blir det nog min verklighet att slänga döda djur över axeln för att döljfa det som inga kläder i världen kan täcka.
Annars ska jag nog köra en " du får fria händer" till min frisör!

På fredag är det begravning av Daggen och jag har försökt att hitta någonting som jag kan ha på mig. Ingenting passar och jag börjar undra om tights och en röd tomtejacka skulle funka eller om jag ska försöka mig på att försöka dra in magen.....
Hur som helst känner jag att det inte finns några alternativ, jag ska vara där om det så sipprar fostervatten.
Vissa personer vill man bara hedra och någonstans önskar jag att man hade haft sångröst som en gud för då hade jag velat sjunga en sång. Nu tror jag att ett framträdande från min sida inte skulle få den effekten som jag skulle vilja uppnå så jag kommer att sätta mig där och bara skicka ut all kärlek till honom och till hans älskade flickor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0