tråkigt

Jag har åter igen inte skrivit på länge men det beror främst på att jag straffar alla er som läser men inte kommenterar så då skriver jag inte.

Fast egentligen beror det på att jag inte har något lugn i kroppen att skriva utan jag försöker sysselsätta mig.
Idag gjorde vi lussebullar och jag tänkte för mig själv när de låg dä på plåten att för första gången har jag gjort dem i en bra storlek....sen jäste de lit  mer än jag väntat mig men de var ju fortfarande inom ramen för normalt....<sen stoppa jag in plåten i ugnen och då explodera de fullkomligt och blev till de största as jag sett.
Men de var inte torra och jag har mosat i mig 3 stycken så nu är jag lite smått saffransförgiftad.

Jag vill även berätta att jag träffat en människa som inte bara gick mig på nerverna utan hon slet ut mina nerver genom röven, lindade nervtrådarna runt min hals och försökte strypa mig med dem.
innan är det bara min man som lyckats med det
Men änså  lite roligt att en annan människa kan påverka en så fast man försöker värja sig!

Sen har jag börjat köpa julklappar och insett att jag måste avveckla släkt och vänner under en 3års period.
alla ska ha och ingen vill ha billig skit. Men eftersom jag är undersköterska tjänar jag ju så pass mycket att jag borde köpa julklappar till alla inklusive grannens katt.

Nu börjar jag få ont i magen..all saffran kommer göra mig gul.....

pyss

Kommentarer
Postat av: Carina L

Du vet att jag både läser och kommenterar...:) Jag måste under alla omständigheter prata du vet, så är det inte via tal, så blir det via skrift!

2010-12-02 @ 16:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0