Inte så roligt

Har fått höra ett par gånger de sista dagarna att min blogg är "rolig"
Eftersom jag inte förstod vad som var så roligt läste jag igenom hela min blogg och insåg att jag skriver om bajs och fisar i en väldigt stor utsträckning!
Är det det som är så roligt....ni är märkliga :0)

Så här kommer några utdrag från min blogg och som ni ser....jag har en viss fixering när jag skriver



Jaja jag kanske luktar bajs ur munnen men det är ju inte så att du själv luktar kanelbulle."

Men sånt ska man inte dra upp på tapeten när man bedragit sin flickvän med en sån skitnödig lögn.

"jag vill inte kyssas på morgonen för att JAG luktar bajs i munnen"

Då tittade jag åter på hans mage och fräste att han kan nog börja med att släppa en fis. Då är nog magen borta sen!

Min bästa lösning på alla kroppsliga problem är att gå in på toaletten och försöka skita. Så jag hasa ner brallorna på mina nu svettiga lår och när jag tar i för kung och fosterland inser jag att jag helt felbedömt situationen.
Jag måste spy!

"Nej kom hit med honom så jag kan skita honom i halsen.!"

I min vardag finns det inte tid för eftertanke. Det sista jag tänkte igår innan jag somna var "helvete jag har glömt att skita idag"

Om man har nån konstig åkomma så att farbror doktorn exempelvis behöver stoppa upp ett finger i rumpan på en så är det självklart en obekväm situation för en.

Jag har för mig att de där babianerna som har rött arsel dras till den hona som har det mest svullna och färgglada bakpartiet.
Låt oss säga så här att idag är jag jävligt glad att jag inte är babian

Men prova att sitta långt framåtlutad och samtidigt knipa järnet för att inte skita

min röv har tinat och jag är återigen blek och bred över stjärten.


Jag får nog vidga mina vyer, för helvete jag ska ju uppfostra barn här hemma

Sitter iaf och väntar på fönstergubben
Han skulle komma kl 8 men när jag ringde kl 10 sa han att han var sen (no shit sherlock) men skulle komma om en timme. Klockan 12 ser jag hur han rullar in på uppfarten och jag muttrar lite....
Efter tio minuter ska jag kika vad han gör men då är han och bilen borta! Kvar ligger några plankor och ser ledsna ut!
Så min fråga är nu.
Har han vart här som han har lovat och tycker att jag ska vara nöjd med det?
Eller har jag rätt att kräva att han ska göra något också?

Sen är det ju så att han och jag inte riktigt kan föra en dialog för min polska är rätt ringrostig.

Hej fönstergubbe vilket tid kommer du?"

"Gooodmorgon jag vara stenstorp men du vet gubben ska ha sånna där så jag komma sen

"oki så du kommer idag"

"haha du vet att jag gör, när gubben  kommer"

OKEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0