nu är man grym igen

Idag såga jag till nya foder till lekstugan + att jag la nytt golv.
Jag har vart så himla "handy-man"så jag nästan skäms när jag tittar min karl in i ögonen. För vi vet båda att ju mer mark jag tar från honom ju mer sjunker han i rang.
Jag kan allt som han kan och det han har som inte jag har det kan jag beställa på www.porra-satan.se så han är inte länge oumbärlig förutom när det kommer till bilar.
Nu har ju jag inget körkort så det är ju precis sak samma!

Nu behåller jag honom för att jag tycker om honom även om det ibland kan låta som att jag kommer dräpa honom vilken dag som helst. Vad kan jag säga annat än "den man älskar agar man"

Sen om alla bara kan hålla käften så ska jag erkänna en sak.
Jag sa till min man att vi köpt en bräda för lite till lekstugans altangolv men sanningen var den att jag skulle skarva till det lite snyggt och såga så jäkla snett att man kunde tro att det var en blind tjackpundare som sågat....
Har även grymt ont i min finger för jag skulle skruva och missbedöme läget så jag satte en skruv rätt in i fingret, det kom en HEL del blod.
Nu gör det jätteont och det pulserar i fingret men jag var så dum nyss...
"Rebecca jag har så ont i ryggen"
"Ta en alvedon och sluta gnäll, smärta bygger en god karaktär"

Nu kan jag ju inte gnälla över mitt finger utan får i tysthet bygga karaktär!





Kommentarer
Postat av: Annelie (satan)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2010-09-04 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0