Otacksam

Hur kan en man på 32 år INTE uppskatta när hans tjej dansar för honom på kvällskvisten?
Nu menar jag inte nå hoochie dans runt en stång med troser som skär in vid alla tänkbara ställen.
Jag menar självklart något annat och jag ska beskriva situationen.
Flickvännen är genomförkyld och går in i duschen. Balsam finns inget så håret blir som en stor massiv pudelmassaker. När flickvänner ser sig i spegeln skrattar hon för sig själv iklädd urblekta trosor och ett för litet linne.
Så när hon går in för att säga godnatt till mannen så känner hon rytmen och drar av ett par moves ur en klassisk dansscen (http://www.youtube.com/watch?v=DngUU1MlLcQ)

Han ser på mig och skakar på sitt huvud och det halvvågiga håret skakar än!
Vilken normal människa hade inte uppskatttat den dansen!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Hej Rebecka! Såg på fb att du har en egen blogg och kunde inte låta bli att kolla. Har nu läst allt o du skriver helt underbart. Har suttit med ett leende på läpparna nästan hela tiden. Så mycket värme o kärlek. Hoppas du o familjen mår bra. Kram

2010-09-08 @ 15:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0