Rövsnatteri

Har ju inte bloggat på ett tag men nu känner jag att alla tankar behöver få komma ut lite.

Kan väl inleda med en sms konversation som jag hade med en av mina vänner som fött sig ett barn och vi kom in på att vissa muskler i en kvinnas kropp inte blir fullt så spänstiga efter en förlossning

-Nu kan man parkera en liten traktor i muffsan utan att du märker något...
-Jo tack, igår ramla det ut en skogaholmslimpa på Ica, En jag hade tänkt ta utan att betala...
-Hahaha du för ju stoppa stöldgods i röven fattar du väl.
-Rookiiemisstag
-Skönt att denne diskussion äger rum på sms och inte på facebook
-Den kanske hamnar på facebook, pratar du inte m alla så här?
-Jo visserligen men svärmor skulle bli bestört
- Har hon svårt för rövsnatteri eller ditt språkbruk?
-Rövsnatteri, hon blir vansinnig
-Oki har hon blivit bestulen av rövsnattare?
-Inte bara det, hon höll själv på att bli rövsnattad när hon var 32 år

Känns skönt att man har vänner som förstår en iaf!

Men idag är vi bara glada över att en annan nära vän äntligen kommit hem till oss igen efter en otäck utlandsresa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0