Livet är tråkigt ibland

Undrar om det är jag eller mitt liv som är på tråk-humör idag?

Har sovit och tittat ut genom fönstret med en viss ångest då solen skiner. Sen har jag vänt mig om och fortsatt med mina tafatta försök att sova.
Kollade på Tyra Banks show och inte nog med att hon och hela konceptet är märkligt så lyckas hon få dit så märkliga människor. Som ett stort gnistrande isberg. Alla vet ju att av alla ting så är just isberg det värsta som finns.
Det var om mörkhyade som blekte sin egen hud för att få en ljusare nyans. Har folk dragit utseendefixeringen så långt?
Jag är tjock, jag har ljusa strimmor på magen, min egen kolonilott med celluliter och ser rätt sliten ut. Jag ser det inte som ett problem utan mer som min lott i livet. Det kunde vart värre!

NU ska det städas och laga mat....är helt extas över att detta är mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0