Sankte Per släpper aldrig in mig!

Jag var så trött igår och ville bara krypa under täcket men min karl lockade mig med en wallander film och lite mys. Jag såg klart hela wallander men mys var det förbannat dåligt med.
När han sa mysa lite menade han att jag skulle klia HONOM på ryggen. Det har man lust med!
Sen när jag äntligen fick lov att krypa ner så somnade jag inte. Måste ha slumrat till för plötsligt så känner jag en knubbig hand som stryker mig på kinden "Mamma får jag sova på din arm"
Klart att du får gumman, vi låg och kramades lite och jag kände mig riktigt lycklig över att ha en sån fin tös...det gick över.
Hon ålade runt i sängen som en anakonda, pratade i sömnen och drog i min kudde. Sen började karln att rulla som han var en varmkorv på statoil. När jag till slut vant mig vid hela havet stormar så hör jag hur hundfan hittat en boll och jagar den. Tro mig det hörs när en hund på 50 kg sladdar loss på parkettgolvet.
Är lagom irriterad när jag tittar på klockan och ser att hon är 6 på morgonen och jag inte fått sova knappt nå. Får då en välriktad spark rätt i magen.
Då rann det över så jag sätter mig upp i sängen och skriker rätt ut "Det var då själva FAAAN"

Min karl tittar upp och frågar vad jag håller på med? Vad JAG håller på med, det ska du skita i fräser jag  och går ut på toaletten!

Nu känner jag mig trött och degig, det finns inget varmvatten i vanlig ordning. Det är iskallt i huset så jag fick äta mig så proppmätt att jag började svettas.

Imorgon ska jag fixa höst i vardagsrummet sen ska det mysas om jag så ska kapa min karls arm vid axeln och ha den att klia mig själv på ryggen med

Kommentarer
Postat av: Mamma maria

HAHHAHAHAHA! Sitter här mitt i natten och skrattar högt åt din blogg! Gud så rolig blogg jag hittat! Ska direkt lägga dej i mina favoriter!

Borde gå och sova, men måste läsa lite till... :D

Jag tänker på dej imorgon när jag blir väckt av min 6 månaders gamla dotter som är pigg vid 7 tiden...

2009-12-01 @ 00:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0