Vildar på en åker

Idag har vi varit i skogen och balanserat på omkullvälta träd.
Jycken tyckte att det var roligt att få springa runt eller ska jag vara ärlig så är det synd att kalla det för springa. Det låter så graciöst så om man ska vara ärlig så rulta hon mest runt bland kottar och stubbar.

Hoppade även på höbalar och när vi satt i bilen hem kände jag att idag har vi bränt kalorier. Nu hade det kunnat vara en bra sak om vi inte varit förbi svärmor och tryckt i oss en massa kakor.  Det var nog precis att vi lyckades bränna alla kalorier men det styrde vi upp genom att baka en kladdkaka när vi kom hem!

Orkar inte gå en trappa ner till tvättstugan så jag handtvättade hello kitty jeansen i handfatet och när blött upp dem och hämtat tvättmedlet (i tvättstugan) kom jag på mig själv att det var höjden att talanglöshet!

Nu ska jag skålla mig i hett vatten.
Alla ni som vart med och slaktat en gris vet att om man duschar varmt nog behöver man inte raka benen!

Kommentarer
Postat av: carro

lägg upp lite bilder oxo, så man får se dej,familjen, huset vardagen..=) fast d går du väl inte me på, de är ju bra att du startat en blogg överhuvudtaget..=) kram

2009-10-20 @ 15:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0