Makrill

Jag vet att makrill är nyttigt och att det är gott men det luktar fan-i-mej pill-i-rumpa.
Serverade det till mina barn på frukostmackan imorse och nu går de runt och stinker sen är det väl inte optimalt då den lilla äter med hela kroppen.....satana

Idag ska vi ha en dag utomhus och då regnar det för en gångs skull, men lite regn har aldrig hindrat mina huliganer.
 Min fina magnolia som jag plantera för 2 år sedan har för första gången fått gröna blad och växt en hel del....eller ja fram till igår iaf då min son körde traktor i blomlandet. Då ligger den plant med markytan och jag försökte rädda den och stöttade upp den. MEN en timme senare kommer min son och tuggar på nått samt har 2 gröna blad i händerna....självklart min stackars magnolia
Läste igår om magnolia och största problemet m att få en sån att trivas är för mycket drag och jag köper det för det är tydligen för mycket drag i min son för att jag ska få mitt jävla magnoliaträd!!!

Ígår skrev jag en statusuppdatering på facebook om att mina barn leker sååå fint nu.....nån talade tydligen om det för mina barn och det resulterade i att tösa bitchslappade min son rejält imorse, efter att han tagit sönder hennes nya målarbok....jag drog isär dem och efter tio min upptäckte jag att tydligen finns det ljudfrekvenser bara barn kan höra.
Då hörde de tydligen gongongen för rond nr 2 och de brakade ihop igen rullade runt på golvet, sonen med hårtussar i nävarna och tösa skriker som en stucken gris.
Som en god mor ryter jag till och drar isär de och skäller som en bandhund...då tittar tösa på mig och säger "ska det bli en sån där dag då du är arg på oss"
Jag ger upp


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, kaviar är väl också fint när barnet äter med hela ansiktet? :-)

2012-07-12 @ 12:23:57
URL: http://fruneiderstam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0