Long time

Har inte haft någon inspiration att skriva ett enda ord på bloggen och har det egentligen inte idag heller men skam den som ger sig.

Har lite tomte ångest eftersom tomtar å ena sidan är himla mysiga och fina men å andra sidan hatar jag dem med sina godmodiga ansikten och fula byxor. Så i år kommer vi enbart att ha en tomte som dessutom är den fulaste av dem alla men tösen älskar fanskapet.
Tanken slog mig att jag skulle adventspynta idag efter som jag inte kommer att hinna det i helgen men det känns ändå fel  Särskilt då jag kikar in i andras fönster och fnyser åt dem som har adventstakar och annat pynt uppe.

har väl nån graviditets trötthet som gör att jag är rastlös för att jag inte gör något men för trött för att ta tag i det. Som att putsa fönster, det är något som måste göras men jag tror att det blir som alla andra år att jag får skicka upp karlfan på stegen.
Det är ett sätt att testa om man har en bra karl. Om han kan och ställer upp på att putsa fönster 2 gånger om året är det bara att glidtackla fanskapet och ta med honom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0