mat smakar bättre när man tänker på den

Jag har en liten störning att jag tycker att allt är så gott när jag tänker på det och sen när jag väl äter det så är det inte så fantastiskt.
Men tydligen har jag smakat en hel del. Kollade på bilder tagna på mig för 4 år sedan och jag har inte knubbat på mig eller blivit rund. Man kan tro att någon som är lik mig har svalt mig hel och nu tas för mig.
På måndag börjar mitt nya liv...helvete det är imorgon!

Just nu sitter jag efter att ha jobbat natt. Min dotter är vaken men grabbarna sover....så vet ni vad jag gör!
När jag står i köket häller jag upp rabarbercider i min kopp, så nu har jag druckit en cider 8.00 och är inte berusad men känner lugnet.
Jag fattar varför folk super om de blir så här sköna men å andra sidan har jag sovit 6 timmar sen fredags, då jag steg upp kl 7....6 timmar på två dygn då är man rätt skön i skallen ändå.

Rumpan värker och föltterna blöder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0