Spermaharen

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag kom på en sak som jag funderat på ett tag.
När jag var gravid förra gången så förstod jag förloppet från samlag till förlossning. Fö er som inte fattat hur det går till så kommer en snabbgenomgång.
Jag låg med min karl, spermier simmade runt i min kropp. En av dessa slemmiga figurer fastnade i min livmoder och alla andra spermier insåg att loppet var kört och rann ut samma väg de kom!
Sen frodades denna lilla spermie och blev till sist ett barn på 54 cm med en vikt på 3,8  När hon låg där i livmodern så växte magen så att det knakade.
Inga konstigheter

Den här gången har det hela gått mig förbi, det har inte gått till på samma sätt som det gjorde sist
Jag låg med min karl (samma som förra gången) och slemmiga spermier simmade runt i min kropp och en simmade in i livmodern men det här var attackspermier av ett annat slag. Så de som blev över försvann inte ut utan de måste ha hittat andra stället att hänga sig fast på. De har trängt in i andra celler och där har de sakteliga börjat växa till monsterspermier. Att cellerna har vidgat sig har i sin tur medfört sig att allt har växt denna gången men främst mage, lår och rumpa.

Frågan är hur länge ska dessa monsterspermier kapa mina celler och kommer de någonsin försvinna eller kommer jag aldrig mer att komma i mina jeans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0