Inga ursäkter

Imorse skulle min tös har varit på dagis kl 09.00 men vi kom inkrypandes 10.00. Jag önskar att vi hade haft någon bra bortförklaring men vi fick bekänna att vi helt enkelt försovit oss.
Känns lite illa att en 2-åring kan sova till 9 på morgonen när man hör hur alla andra ungar hoppar upp senast sex på morgonen. Nu menar jag illa för föräldrarna till dessa barn. Jag trivs!
Vaknade när mannen gick till arbetet och puffade på min dotter att det var dags att gå upp....hon grymtar lite.
Tar en liten stund sen hör jag henne säga "mamma vi går upp tidigt imorgon istället" jag log och det fanns bara ett enda svar "mamma älskar dig"

Sen skulle jag ta i med hårdhandskarna här hemma. Dags att röja upp ordentligt!
Jag gjorde en omelett och gick på toaletten sen har jag funderat på hur jag ska lägga upp arbetet men jag finner icke den perfekta lösningen!

Men jag ska väl göra ett ryck som får den mest spastiske epileptikern att framstå som harmonisk.

*Rebecca rycker vidare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0