Leopardmönster

Jag vet att jag inte är någon modeguru men leopardmönster är inte det enbart tanter med blått hår som klär i det. Samt att den enda anledningen att de klär i det är att det alltid har varit så. Om man har blått hår är man redan förlorad och kan därmed sätta på sig en grisskär groddräkt och ingen höjer på ögonbrynen!
Jag kommer säkert få ta tillbaka detta men i nuläget tycker jag att det är fult, på riktigt!

Nu är vi tillbaka på hemmaplan och det var riktigt skönt att ligga i sin egen säng. Att dela en 120 cm säng med en man som är 190 lång när man själv är 190 bred är inte alltför rogivande. Särskilt inte då mannen i fråga väljer en sovställning som liknar ett S. Samt att risken att få ligga riktigt nära är stor.
Vet inte om det är nykära som njuter av det eller om det finns folk som tycker det är mysigt att ligga sked?
Personligen avskyr jag att ha någon annans andetag i nacken eller ännu värre ansikte mot ansikte. Jag vill inte andas in andras gamla luft som är besudlat med bakterier och befriat från syre....usch
Ge mig en puss och tala om hur underbar jag är sen kan du gott rulla över till din sida och flåsa bäst du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0