Smisk är grejer det

För två dagar sen så fick jag för mig att jag skulle vårda mig själv. Så jag hyvlade diverse håriga ställen och skrubbade kroppen. Grejen är det att när man skrubbar en kropp som stått i hett vatten ett tag så blir det rätt mycket skinn som försvinner. Som en skållad gris!
Jag gled ur duschen och jag luktade otroligt gott. Det var bara bra allt.
Upptäckte att jag kanske tog i lite för mycket på rumpa samt baksida av lår då jag var lite öm igår.
När jag imorse gick av mitt arbetspass var klockan 07.00 och jag avböjde skjuts hem för att njuta av all snö. Det var 23 minusgrader ute och jag lyssnade på musik där jag gick helt ensam genom "stan". När jag har kommit en liten bit började det svida på mitt bakparti. halvvägs hem var jag tårögd för att det gjorde så ont. Så ett litet tips gå aldrig ut när det är 23- om du gråter.
När jag gick där med kisande ögon för att ögonfransarna var ihopfrusna skrek jag inom mig "jag hatar mitt liv"
Min gångstil blev stelare och stelare allteftersom smärtan tilltog och när jag kom hem tittade jag mig i spegeln för att upptäcka den skrikröda färgen på min rumpa. Jag har frysskada av 3 graden!
Jag har för mig att de där babianerna som har rött arsel dras till den hona som har det mest svullna och färgglada bakpartiet.
Låt oss säga så här att idag är jag jävligt glad att jag inte är babian!
Nu ska jag gå och sova på mage!

Kommentarer
Postat av: annelie

hahahahahahah nu kan du aldrig mer kalla mig för randröv!

2010-01-10 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0