god morgon

Ja visste är det underbart när barnen vaknar kl 6 och den ena har näsan full med snor och skriker som man tror att det brinner i spjälsängen.
Min första tanka var att snorsanera pojken, ge honom lite föda och att hela familjen skulle somna om...icke
"Mamma jag är hungrig på frukost"
Jag sa att jag tänkt att vi skulle vänta lite med frukost och sova en stund till
"Du är min mamma och då måste du ge mig mat när jag är hungrig"

Ja och jag måste rädda dig om du håller på att drunkna också men inte innan 07.00 på morgonen.
Men jag drog det korta strået idag med.

Sitter och kollar på DrPhil...mmmmkeeey
Tänk att vara gift med en karl som kunde uttrycka sig så och som kunde berätta för en hur man känner igentligen och vad det bottnar i.
Jag som inte är så mycket för att prata känslor skulle nog dräpa karln. För halva grejen är ju att vara tillsammans med någon där man kan styra deras känslor.
"Jag gör så mycket för dig och inte för att jag tycker att det är roligt utan för att jag bryr mig och vill att du ska må bra. Varför nekar du mig ett Ikea-besök....tycker inte du att jag kan få det lilla roliga? "
Sen när vi sitter i bilen kan han säga saker som "jag kan inte annat än känna mig lite blåst men jag vet inte varför"
Nej då lille gubben du är ine blåst bara mer än lovligt lättmanipulerad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0